Splošni pogoji poslovanja
Podatki o podjetju
WE.CARE d.o.o.
Glonarjeva ulica 2
1000 Ljubljana
Slovenija
Davčna številka podjetja: SI14811421 (podjetje je davčni zavezanec)
Matična številka podjetja: 9157549000
Email: info@wecare.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost informacij
Podjetje WE.CARE d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Vse cene v spletni trgovini WE.CARE vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med WE.CARE d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini WE.CARE sklenjena v trenutku, ko WE.CARE d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za WE.CARE d.o.o. kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.WECARE.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Plačilo in dostava
Naročene izdelke bomo kupcu dostavili v dogovorjenem roku. Pakete pošiljamo preko Pošte Slovenija. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Dostavni stroški so kupcu zaračunani že ob nakupu.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12. ure, odpošljemo še isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila naročena med vikendi in prazniki pošljemo takoj naslednji deovni dan. V izjemnih primerih se čas dostave lahko podaljša, zato prosimo, da v primeru, da pošiljko želite prejeti v najkrajšem možnem času, to napišete pod opombe ob oddaji naročila.
Načini plačila
Spletna trgovina WE.CARE omogoča naslednje načine plačila:
- s kreditno kartico (Mastercard, VISA) na račun podjetja,
- s Paypalom na račun podjetja.
Stroški pakiranja in dostave so do vrednosti nakupa nad 60€ brezplačni, pri vrednostih nakupa do 60€, je strošek pakiranja in dostave 3,50€.
Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Izdaja računa
WE.CARE d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer po elektronski pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.WECARE.si Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu podjetja WE.CARE d.o.o.. ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi”.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Akcije, kode za popust in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka: Na spletni strani www.WECARE.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.WECARE.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
- Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.
- Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in mobilno tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
- Strošek dostave: Uporabnik lahko trenutno izbere le Pošto Slovenije.
- Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: Plačilo plačilo s kreditno kartico (Mastercard ali VISA) in Paypal plačilo.
- Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
- Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
- Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
WECARE d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@wecare.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov:
WE.CARE d.o.o., Glonarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnost
WE.CARE d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
WE.CARE d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum ter vrednost nakupa.
WE.CARE d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
WE.CARE d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
• prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
www.WECARE.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih WE.CARE d.o.o. pregleda. WE.CARE d.o.o. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni WE.CARE d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in WE.CARE d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. WE.CARE d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu WE.CARE d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na WE.CARE d.o.o..
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.WECARE.com in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
WE.CARE d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da WE.CARE d.o.o. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
WE.CARE d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. WE.CARE d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@wecare.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. WE.CARE d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
WE.CARE d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si WE.CARE d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.